Wednesday 2 September 2015

Second day of school

Ráno jsme vstali v pul 8, abysme byli na 9 ve škole. První jsme měli video produkci, kde jsme se seznámili s učivem a každému byl přidělen Macbook (!!!). Docela dlouho trvalo než jsem v tom iOS systému zorientovala, přece jenom jsem s tím asi nikdy nepracovala.
Dostali jsme za úkol ve skupinách, že máme vyfotit deset fotek na téma Double Jeopardy. Samozřejmě já, cizinka, a i ostatní jsme docela tápali co že to vlastně znamená. Slovník mi to přeložil jako "dvojité ohrožení", ale ve svém kontextu to vlastně mělo několik významů. Pátrali jsme na wikipedii a tak jsme to pojali v rámci zákona něco jako, že nikdo nesmí být odsouzen dvakrát za stejný čin. Nevím, jestli něco takového funguje i u nás, ale tady asi ano. Byla jsem jediná holka ve skupině 4 kluků a udělali jsme to tak, že mě někdo zapíchnul a nebyl za to odsouzen, protože nebyly důkazy, ale pak se našla vraždící zbraň a ve finále odsouzen byl. A to jsme shrnuli do desiti fotek.
Ve 12 jsme měli hodinu na oběd a poté jsme měli IT. Za úkol jsme měli upravit jednoduchý text, aby vypadal jako pořádný inzerát do novin. To jsem stihla až podezřele rychle.
Po krátké přestávce jsme měli suplovanou hodinu fotografie, kde jsme dostali papír s různými úkoly jak a co vyfotit např. vyfoťte lidi jak jsou v přístřešku pro kuřáky a nekouří nebo vyfoťte si selfie ve výtahu. Byla to sranda..
Rychle jsme běželi domů, klábosili v kuchyni a šli spát.
Macbooooook

Zatýkáme "mého vraha"




V rámci posledního úkolu jsme byli venku. Krásný pozemek kolem školy :)
xx

No comments:

Post a Comment