Sunday 27 September 2015

Same stuff everyday

Důvod proč jsem teď za poslední (skoro) týden nepsala je, že ve své podstatě se nic zajímavého už neděje. Prováděla jsem vás svým prvním měsícem tady a moje dny už jsou vlastně skoro identické. Pondělí, úterý, pátek ráno vstanu, jdu do školy kde rozebíráme projekty, odpoledne se vidím s Andrewem a jdu spát. Středa, čtvrtek, sobota, neděle vstanu kolem 10 hodiny a buď se válím doma nebo náhodou někam jdeme na výlet. Jedinou změnu, kterou jsem zaznamenala je, že už jsem se naučila si nakoupit na týden. A nakupuji v neděli v poledne. Většinou mi nic neprojde a mám dostatek stravy. A průměrně utratím asi 13 liber. Jinak situace kolem hledání práce je stále mizerná. Už jsem rozeslala asi 30 životopisů a stále nic. Nevím kde je problém.
Zítra po škole jedu k A. na večeři, že se seznámím s jeho rodiči, tak jsem na to hodně zvědavá.
Jinak dneska se celý den válím a jsem neustále strašně unavená a teď mě začala i bolet hlava. Už ať jsem v posteli a spím.
Ten můj plán, že budu tenhle blog psát dvojjazyčně asi moc nevyjde, musím vymyslet něco jiného, co bych zakomponovala do toho úkolu do školy.

Během video produkce už natáčíme na velké kamery a učíme se s Final Cut Pro


Takový normální dotazník pro uchazeče o práci. Test z matematiky.



Opravdu jsem se naučila vařit. 
xx

No comments:

Post a Comment