Thursday 17 September 2015

Cheeky Nando's and beer

Titulek víceméně úplně přesně vystihuje moji středu.
Ráno jsem spala asi do 11, vlezla do sprchy a další dvě hodiny strávila u snězeného jídla v kuchyni s ostatníma. Ve 2:30 mě měl vyzvednout Andrew, že půjdeme na jídlo, ale znáte to, nebyla jsem ani oblečená. Takže mezitím co jsem se ještě připravovala, tak jsem mu dovolila nám umýt nádobí v kuchyni, protože měl šílené nutkání a celý byt souhlasil (kromě mě, protože je akorát rozmazlí). Kolem půl 4 jsme konečně vyrazili a šli jsme do Nando's. Nando's je něco mezi fast foodem a normální restaurací, podává se tam kuřecí různých stupňů pálivosti a vůbec, je to hodně oblíbené po celé Británii, takže mi to přišlo jako povinnost tam jít. Dala jsem "plain" kuřecí křidélka (nesnáším pálivá jídla) s hranolky a salátem. Co vám budu povídat, bylo to výborné.
Po večeři jsme šli do Tesca koupit piva, A. chtěl ochutnat Plzeň, tak jsme koupili tu (nakonec mu vůbec nechutnala, tak jsem to dopíjela za něj), šli domů a koukali jsme na Pulp Fiction, protože je to prostě klasika.

xx

No comments:

Post a Comment