Saturday 19 September 2015

Ali in Stirling!

Do tří hodin jsem měla školu (měla jsem ji mít do 4, ale lektor na korekturu nás vždycky stejně pouští o hodinu dříve, protože je to pátek), během které jsem tak nějak pomalu umírala. Všichni jsme tu nachlazení a unavení. Jinak během radio produkce jsme pracovali na prezentacích a opět mixovali hudbu.
Hned jak jsme skončili školu, tak jsem nasadila smrtící tempo, abych byla co nejdříve doma, protože v půl 4 přijela Ali na nádraží. Musela jsem si vzít energy drink, protože jsem usínala za chůze. Ve čtvrt na 4 jsem konečně vyzvedla Ali a šly jsme do obchodního centra, protože jsem potřebovala poslat dopis. Poté jsme vyrazily na výšlap do kopce k hradu a obecně do starého města. Bylo nádherné počasí, takže výhled byl bezvadný. Koupily jsme si tam klasickou britskou zmrzlinu s čokoládovou tyčinkou (Cadbury's Flake) a šly jsme ji sníst na skálu nad hřbitovem (já jsem vůbec strašný romantik). Když jsme sešly dolů, tak jsme šly do Stirling Arcade, kde je americká restaurace Monterey Jack's a daly jsme si tam každá burger, který byl mimochodem vynikající. Navíc jsme měly studentskou slevu. Po cestě domů jsme se zastavily v Tescu pro pár věcí a šly ke mě na chvíli. Kolem osmé hodiny už Ali jela zpátky do Glasgow a já před devátou hodinou zalehla do postele, protože jsem se necítila vůbec dobře a proto jsem dneska (v sobotu) vzhůru už od osmi.













xx



No comments:

Post a Comment