Monday 7 September 2015

Picnic in the sun

Probudila jsem se s tím, že bych měla dneska něco dělat, vylézt z domu a projít se. S rozhodnutím mi pomohla Emelie jestli bych s ní a s Kate šla odpoledne na kampus, že bychom si udělaly takový piknik. Dneska bylo tak neskutečně nádherně, že by bylo škoda nejít ven. Emelie jela napřed, protože měla schůzku v bance na kampusu a my s Kate šly mezitím do Tesca pro něco k jídlu. Vzala jsem si krevetový sendvič (beze srandy, začíná to být můj nejoblíbenější sendvič, navíc bývá i jeden z nejlevnějších), tři krabičky pomerančových džusů (za 45p! cca. 16 Kč) a balení 12 balíčků chipsů za 66p ( 24Kč, ale zase Tesco Value, takže chuť nic moc). 
Na univerzitě jsme se sešly s Emelie a šly si najít místečko na trávě. Přísahám, že dnešek byl ten nejkrásnější den tady. 20°C, modrá obloha, ani mráček, nefoukalo ,.. Ironické je, že doma bylo asi 12°C a déšť (sledovala jsem to na internetu). A já jsem tady ta, co je ve Skotsku. 
Jedly jsme, povídaly si, četly si a opalovaly se asi tři hodiny. Běhaly kolem nás veverky a poskakovali havrani. No prostě nádhera až je to kýčovité. 
Tohle byl vlastně stručně náš relaxační den, pokud byste se divili, proč nejsem ve škole, tak to je protože je dneska státní svátek. 

Taková super věcička, kterou dělá Tesco. Skoro s každým nákupem dostanete poukázku na slevu. 

Máme věčně zacákané zrcadlo, ale v koupelně je nejlepší světlo na fotky.

Zamilovanost.

Tesco Everyday Value zachrání každý piknik.

Pan havran kolem nás furt pochodoval.



Holky mi zapózovaly. Nalevo Emelie, napravo Kasia (Kate)


Jedna zatoulaná fotka. Ráno někdo našel energii a odnaproti vytáhnul ven všechny popelnice.

xx

No comments:

Post a Comment