Saturday 12 September 2015

Lazy day

Dneska jsem původně měla v plánu zůstat celý den v posteli, ale jakmile jsem se dokopala do sprchu, tak už jsem se zpátky nevrátila, protože jsem se rozhodla si po dvou týdnech vyprat oblečení a i prostěradlo a povlečení. K mému štěstí venku zrovna pršelo a já běhala mezi bytem a prádelnou v žabkách. Navíc dneska byla poslední (a největší) vlna nastěhování studentů, takže mě několikrát málem i zajelo auto (je to 10 metrů). Zároveň jsem si i vyluxovala, aby se neřeklo. K obědu jsem si do trouby dala hranolky a rybu, to jsem poté pokapala octem a měla jsem Fish & Chips třetí kategorie (ale bylo to stejně výborné!). Poobědě jsem to nevydržela a vydrhnula mikrovlnku a troubu, protože lhostejnost mých spolubydlících mi lehce začíná lézt na nervy. Takhle ta mikrovlnka ještě nikdy nevoněla.
Každopádně jsem si poté udělala své oblíbené chai latte, ulomila si dvě kostičky 72% čokolády a vlastně jsem byla celé odpoledne zavřená v pokoji s rozvěšeným prádlem.

xx

No comments:

Post a Comment