Saturday 19 September 2015

Graveyards and coffees everyday

Včera jsem šla spát v 9 a vstávala v 9 ráno. Otevřela jsem dveře a na nich vtípek Kerry - toast s máslem. Haha. Skočila jsem do sprchy, udělala si snídani a asi do 11 jsem byla zavřená v pokoji s počítačem na klíně. Ve 12 mě vyzvednul Andrew a jelikož venku bylo dneska nádherně (šla jsem jen v tričku a měla jsem sluneční brýle) tak jsme šli do kavárny a seděli jsme venku. Tak nějak střídavě bylo zataženo, slunečno, chvílemi mi byla zima, chvílemi teplo,... Prostě skotské počasí. Prošli jsme si poté pár obchodů se sladkostmi a šli se projít nahoru do starého města na různá vyhlídková místa.
Jelikož A. musel do práce, tak se u mě ještě zdržel na chvíli na čaj (Brit prostě).
Poté co odjel tak jsem se opět válela v posteli a užívala svého proprokrastinovaného dne. Před dvěmi hodinami jsem v sobě našla nějakou ztracenou energii a šla si zaběhat. Tedy, zaběhat. Běžela jsem dohromady asi 5 minut, jinak jsem se procházela, moje fyzička je hodně omezená. Ale objevila jsem nová místa třeba dětské hřiště tři bloky od domu a nádhernou ulici podél řeky.
Teď sedím v kuchyni a čekám až se mi upečou hranolky v troubě (ach ta zdravá strava), na univerzitě dnes hraje Basshunter, takže ti, kteří na něj mají lístky, tak jdou, já opětně zůstávám doma. Protože co? Doma je nejlépe. Jinak už mi není na umření, trošku nachlazená stále jsem, ale myslím, že to nejhorší už mám za sebou.

TOLIK MOŽNOSTÍ!


Duhová lavička

...s hlubokým poselstvím


Lover's Walk
xx

No comments:

Post a Comment