Monday 21 September 2015

Random days

Moje neděle byla typicky líná neděle. Vylezla jsem z postele, uvařila jsem si oběd podle receptu na blogu (zapečený lilek se zeleninou, mňam) a šla do města, protože jsem potřebovala vyfotit pár rádoby uměleckých fotek na hodinu fotografie zítra. Po cestě jsem koupila pár věcí (například světýlka do pokoje a vypadá to tady teď úplně kouzelně!) a zbytek večera jsem strávila doma. Večer jsme se spolubydlícími tak nějak spontánně vytvořili diskuzní kroužek na chodbě a váleli jsme se na zemi, smáli jsme se a prostě doslova a do písmene blbli. Bylo to strašně fajn, pro představu, strávili jsme takhle asi 3 hodiny. Po půlnoci jsme se ale rozhodli jít už spát, protože jsme ráno museli vstávat.

Dneska jsem se probudila do deštivého pondělku. Žádné překvapení ve Skotsku. Během hodiny psaní pro média jsme opět rozebírali, co nás inspirovalo (já řekla, že můj výlet do Glasgow za Ali a koupě světýlek) a řešili jsme blogy. V podobném duchu se odehrával celý dnešní den.

Výborné to bylo.

Docela špatná kvalita, ale přísahám, je to kouzelné.
xx

No comments:

Post a Comment