Monday 14 September 2015

Date night + school

Včera (v neděli) jsem se probudila (vyhrabala z postele) kolem oběda, v mikrovlnce si udělala mac&cheese (těstoviny s tunou sýru - šíííleně zdravé, já vím) a dala si dohromady obličej a vlasy. Ve 2:30 mě vyzvedl "kamarád" (Andrew - chodíme spolu do školy a je to zlatíčko, z toho si můžete odvodit zbytek :) ) a šli jsme nahoru na hrad. Dovnitř jsem nechtěla, protože vstupné je 15 liber (550 korun!) i když A. trval na tom, že to zaplatí za mě, ale nenechala jsem se přemluvit. Každopádně výhled byl nádherný. Jelikož bylo nádherné skotské počasí - chvíli sluníčko, chvíli déšť, vítr, 15 stupňů - šli jsme dolů do kavárny si sednout s hrnkem horké čokolády. Kolem páté hodiny se přihlásil ke slovu hlad, tak jsme šli do americkoitalské restaurace Frankie&Bennys, kde jsem si konečně dala své vysněné fish and chips s octem na hranolkách. A Budweiser k tomu (ne český bohužel). Venku mezitím opět vysvitlo sluníčko a nemohla jsem odolat a koupila jsem nám celé čtyřbalení českých Budvarů a i on, který už pil i náš Staropramen, musel uznat, že to je to nejlepší pivo, které kdy ochutnal, takže jsem se najednou cítila hodně vlastenecky.
Dneska jsem konečně ve škole zažila hodinu psaní pro média a bylo to...ehm.. zajímavé. Měli jsme se zamyslet nad tématem našich blogů a jak bysme ten nápad popsali kdyby to byla živá věc. Dokážete si jistě představit jak moc jsem měla inspirace takhle při pondělku. Jinak den jako takový docela nazáživný. K večeři jsem si uvařila chřest (konečně jsem si ho koupila), cuketu na medu a rýži s bazalkou. Možná trochu nezvyklá kombinace, ale bylo to výborné.

Nefotila jsem já, prý to má symbolizovat kontrast moderní budovy a staré budovy. 
Strašidelná zřícenina, za kterou byl hřbitov

Stirling Castle



Skotský slang pro "It's about time for a conversation" - Je nejvyšší čas na pokec



Údajně to bývaly sklady nějakých motorů nebo co, každopádně to rekonstruují na kanceláře.

Kola se zmrzlinou aneb Cukrovka na jednom obrázku. Prý je to strašně dobré, tak nevím.

Frankie&Bennys


Neumím se tvářit.

Netřeba dalšího popisku

xx

No comments:

Post a Comment