Thursday 27 August 2015

University of Stirling Induction day

Ráno jsme se vydaly na zastávku autobusu o pět minut dříve a zrovna jel autobus o 10 minut později, ale když jsme viděli jak na další zastávce přistupuje spousta spolužáků, tak jsme se uklidnily, že aspoň nepřijedeme pozdě jako jediné. A aby toho nebylo málo, tak jsme ještě přejeli zastávku, tak jsme opravdu dorazily o patnáct minut později. Na přednášce nám řekli všechno o tom programu a co budeme dělat v následujících ročnících a pak nás provedli po budově, kde budeme mít třetí a čtvrtý rok vyučování. Všechno to byly takové ty odborné místnosti se strašně moc počítačema a videotechnikou. Bohužel jsem si to moc nemohla užít, protože mi nebylo dobře, ale myslím, že to bude v pohodě.
Poté nás provedli po celém univerzitním kampusu a po všech těch službách tam. Bylo to pěkné, ale na mě upřímně asi moc velké, lépe mi bylo na té college.
Vyřídila jsem si potvrzení o studiu a jeli jsme domů. Úspěšně jsem zvládla cestu skotským autobusem! Poobědě jsme šli do Icelandu a do T.K.Maxu nakoupit pár dalších věcí a konečně jsme koupili pekáč do naší trouby. Obešli jsme ještě pár obchodů a po dvou hodinách jsme konečně dorazili domů.
Teď jsem dovečeřela a za hodinku jdeme s ostatními byty do centra do baru, tak snad to dopadne dobře :)
Univerzita a okolí 







Polské jídlo nás pronásleduje.

A tohle má být restaurace, prosím pěkně.

Ovečky všude.

Nejoblíbenější skotský nápoj tady. Není špatný. Chutná jako energy drink, ale asi to nebude energy drink.

Památka na moji první cestu autobusem tady.
xx

No comments:

Post a Comment