Sunday 30 August 2015

Today is a do-nothing kind of day

Dneska jsme se shodou náhod všichni probudili kolem půl 12 až. Pro představu, za ten týden co tu jsme se všichni budíme kolem 9, maximálně půl 10. Až na Kierana, ten má půl noc asi až do jedné odpoledne. Asi jsme byli unavení ze včerejška, nevím.
Dala jsem si snídani (ano, v pravé poledne), nakreslila si obličej a vyrazila do Tesca. Zítra si asi dám laundry day (budu si prát prádlo), takže jsem si potřebovala koupit nějakou chemii do té pračky. Zjistila jsem, že je to na prací prášek, tak se modlím, aby mi to nezanechalo skvrny na oblečení. Netušila jsem, že vybrat něco do pračky a aby to zároveň bylo cenově dostupné a funkční je ta největší věda, co existuje. To samé s toaletním papírem, kterým jsem byla pověřena koupit. K tomu jsem si koupila čerstvý chleba, tagliatelle (těstoviny), kukuřici a mouku, kdybych si někdy chtěla udělat palačinky. Už moje skříně v kuchyni konečně nevypadají zpustle. Zároveň jsem si koupila nějaký sendvič s vajíčkovou pomazánkou a řeřichou a to byl můj oběd. Tedy... po tom jsem si udělala další sendvič s taveným sýrem a salátem, který potřebuji zdělat. A kafe.
Poslední dobou musím neustále kontrolovat data spotřeby a čichat k jídlu, mléku apod. Né, že bych to nějak zanedbávala, ale nějak si nedokážu ještě rozvrhnout jídla a nákup jídla, co je třeba přednostně sníst a tak.
Jinak ptáte se jak se tady po týdnu cítím? Už je to lepší než třeba v úterý nebo ve středu. Domov mi stále moc chybí, ale už si tady začínám zvykat, s lidma z ostatních bytů už máme taky lepší vztahy, takže nám nebuší na dveře atd. Jinak my jsme ten "nudný" byt a říkají o nás, že si tady zakládáme knižní klub a děláme ochutnávky vína. No co, aspoň neutrácíme desítky liber za vodku. Se spolubydlícími vycházíme suprově, zpíváme si, chceme si udělat pizza večer, vařit spolu a čím dál víc poznáváme co všechno máme společného. :)
Suma sumárum - už se to lepší a asi to i zvládnu i když už sleduju ceny letenek na Vánoce. Je to zvláštní sem přiletět na jednosměrnou letenku.

Mám spouuuustu jídla konečně.

Zařídila jsem si kartičku na pračku a sušičku. 

Modlím se, aby to fungovalo tak, jak má.
xx

No comments:

Post a Comment