Saturday 29 August 2015

Hangover

Začnu asi tím jak dopadla naše párty s beer pongem (hazíte pingpongové míčky do kelímků s pivem a někdo to musí vypít). Jak už jsem psala včera, holky koupily asi 16 plechovek toho nejnechutnějšího (a nejlevnějšího) piva co našly (Tennent's) a maxi balení brambůrků. Všechno jsme připravili a začali hrát ještě než někdo přišel. Po půl deváté se to u nás začalo scházet a pivo v kelímkách rychle vystřídala vodka a Jägermeister. Já jsem si tedy koupila svoje balení čtyř piv Staropramenu (opravdu ho tady prodávají) a zůstala věrná tomu už jen z důvodu, že jsem si potřebovala spravit chuť. Nebudu to nějak vyprávět do detailu, ale docela nám to rychle nabralo spád. Zjednodušeně řečeno, v 1 ráno už tak nějak všichni odešli a my měli úplně zřízenou kuchyni (viz. fotka). Kierana (Skot), kterému je ještě 17, jsme našli v koupelně na zemi u záchodové mísy a na nás zbylo, aby jsme ho přenesli do postele a dali mu kýbl vedle. Přišla jsem si jako bych se starala o svého mladšího brášku.
Každopádně ráno jsme asi po dvou hodinách sezení na chodbě a koukání nevěřícně do kuchyně konečně začali uklízet. Myslím si, že hrací karty budeme nacházet i po dvou měsících ještě. Dvakrát jsme vytírali, využili jsme skoro všechny antibakteriální ubrousky a nalili savo do umyvadla, protože tak nějak podivně páchlo. Nechci ani vědět od čeho. No takže jsme si poprvé zkusili hloubkový úklid bytu.
Jinak dneska se tak nějak všichni jen vzpamatováváme, uklízíme a jíme. Dneska jsme měli asi největší spotřebu nedojezeného jídla. Tedy spotřebu.. Špenát se mi začal kazit, v otevřené omáčce na těstoviny mi začala růst plíseň (plesnivý chleba jsem vyhodila předevčírem), Emilie špenát následoval ten můj, Kasia vyhodila asi tři jídla, protože se jí buď nepovedly nebo jí nechutnaly,.. Vypadá to, že asi budeme jíst jenom hotová jídla, polévky a jogurty. Dospělost je těžká, proč jsme vlastně všichni chtěli tak rychle dospět? Nestojí to za nic.

Krásné probuzení. Na zemi jsou rozházené karty a něco vylitého.

Vetřelci (rada do života: nepůjčujte telefon nikomu, mám asi milion fotek najednou)

Můj oběd ve 3 odpoledne + lék na kocovinu. Navíc to vypadá hezky.

xx

No comments:

Post a Comment