Tuesday 25 August 2015

Socializing

Dneska jsem se rozhodla vylétnout ze svého hnízdečka. Chtěla jsem se zaregistrovat u doktora přes ulici, ale tam mi řekli, že už nepřijímají, tak mám aspoň seznam doktorů ve Stirlingu. Šla jsem do Sainsbury's, protože jsem si chtěla koupit to Chai Latte. Kromě toho jsem si koupila i bazalku a vteřinové lepidlo, protože se mi včera nějakým záhadným způsobem oddělilo ouško od hrnku. Udělala jsem si oběd, který tedy byl nic moc a poobědě jsme šly s Emily (vlastně se to píše Emilie ale no co) do města, protože si potřebovala zařídit mobil a dokoupit věci. Potom jsme si šly sednout na kafe do Burgh Coffeehouse, které nás obě strašně překvapilo jako obsluhou, tak cenami a interiérem. Navíc jsme dostaly slevu jako studenti. Jo a měli ve výloze plakát, že přijímají nové zaměstnance, takže jim budu psát. Seděly jsme tam asi hodinu a půl a bavily se o všem možném. Zatím si s ní rozumím nejvíc, navíc je to i spolužačka, takže ještě lepší. Zašly jsme poté do Tesca ještě koupit víno, protože dneska už se cítím na to se trošku seznamovat, takže až tohle dopíšu, tak jdeme asi do bytu 1D se zesocializovat, protože mi připadá, že se trošku moc straním od ostatních.
Mimochodem už přijela Kasia (ta Polka) a příjde mi strašně milá, takže věřím, že jsme se tu nakonec sešli všichni dobře. Jen tu Kerry tady moc nepotkáváme, furt někde lítá. ...s někým...
Jo a dneska už jsme konečně donutili toho pána z officu, aby nám zavolal opraváře. Sprcha takhle prý téct má, ale zeptá se, jestli nám můžou trošku zvýšit ten tlak vody. A dal nám velké zrcadlo, jen teď tápeme nad tím, kam ho postavit, aby ho někdo neshodil.

Takovej ten náš vtípek


Oreo kapsle do kávovaru??!!


xx


No comments:

Post a Comment