Friday 14 August 2015

Týden do odletu!

Se mi tu z tohohle stává deníček pomalu, oh well.

Přesně za 7 dní si budu dopřávat svůj beauty sleep před emocionálním loučením na letišti. Fuuu. To odpočítávání je fakt to nejhorší co můžu udělat.

S maminkou dokupujeme poslední věci (zítra jdeme na velký lov po bundě/parce a botech) a já se snažím spotřebovávat všechny zbytky krémů, makeupů apod. abych co nejvíc ulehčila už tak těžkým kufrům (teda předpokládám, že budou zatraceně těžké, ještě jsou stále nedotčené). Pomalu si plánuju jak si postupně budu zařizovat všechny důležitosti těch prvních pár dnů. Jelikož přiletím v sobotu dopoledne, tak předpokládám, že nějaké úřady apod. budou zavřené, takže to nechám na všední den. Né vážně, má to výhodu přiletět takhle dopoledne, celý den před sebou,...

Stresuje mě ale co ti Skotové chtějí mít ode mě zařízené hned první týden. Musím si nechat ďobnout očkování proti meningokoku (to bych mohla tady, ale tam je ta zdarma), s tím souvisí se registrovat u doktora; mít zkontrolovanou nezávadnost elektroniky pokud to nemám z domova, neplatí na zařízení koupené do jednoho roku POKUD mám někde doklad o koupi (což si nezodpovědně nenechávám). Nemám tušení kde si to tam nechám zkontrolovat. A vůbec jsou Britové strašně posedlí požární ochranou, nejsem si vědoma toho, že bysme tady ve školách měli tak často nějaké požární cvičení (prý nás budou budit i ve 4 ráno, výborně) a jestli vůbec. Nějaké věci mi příjdou přehnaně složité i když opodstatnění to asi má. Schválně za jak dlouho budu známá jako ta nepřizpůsobivá lenivka z Východu. Toho se chci samozřejmě vyhnout, už mám noční můry z toho jak toho na mě bude moc, tak pro jistotu nic dělat nebudu a najednou mě vykopnou z koleje.

Další věcí je to, že si chci co nejvíc věcí zařídit z domova. Už jsem se konečně začala pídit po nejvhodnějším operátorovi a tarifu. Původně jsem si stůj co stůj stála za tím, že prostě Vodafone tady, Vodafone všude (not sponsored, I swear), ale stejně mi to nedalo a zeptala jsem se jednoho kluka, který už tam rok studuje, koho by doporučil, tak mi vypsal pár operátorů, protože přísahám, že nemám tušení, co tam teď letí. To je jako by se mě tady někdo zeptal, abych mu vyjmenovala všechny ty "ostatní" operátory typu Tesco mobile, kaktus apod. Co já vím, kolik jich už je. Zpátky k tématu, nakonec jsem uvízla u Giff Gaff, což je asi něco podobného jako náš Kaktus (píše se na stránkách, že jede na síti O2), kde mají to, co potřebuji já, nejlevnější. Navíc mi SIMku pošlou domů do dvou pracovních dnů. Což je teda trošku problém, protože nevím jak to udělat, když přiletím v sobotu a mobil potřebuju mít co nejdřív. Asi to objednám ve středu a budu doufat, že na mě bude v bytě čekat balíček. Doufám, že to půjde.
Ještě mě napadlo si takhle na dálku založit britskou Tesco Clubcard a Boots kartu, předpokládám, že se to bude alespoň trochu hodit. Cítím strašnou úlevu, že tady doma můžu nechat všechny své věrnostní kartičky. Všichni si ze mě už utahovali, jak šíleně těžkou tu peněženku mám a že se mi tam už ani nevejdou. Ale trošku mě mrzí moje Costa Coffee kartička, mám na ní pěkných pár peněz a nechci, aby propadly. Kafe je jediná správná cesta totiž.

xx

No comments:

Post a Comment