Friday 28 August 2015

No hangover!?

Takže včerejší večer se docela dost vydařil, musím uznat. Největší postřeh z toho večera asi musí být ten, že když jsem si poprosila o vodu u obsluhy, tak jsem si připravovala peněženku a oni po mně nic nechtěli?? Údajně tady mají ze zákona povinnost poskytnout vodu zdarma když si to někdo přeje. Proč to takhle nefunguje i v Čechách? A pak také že všude se opakovaně ptají na ID a musím říct, že je to krásné přijít domů a nesmrdět po cigaretách. Jinak domů jsme dorazili asi ve 3 ráno.
Když jsem se probudila, tak jsem čekala, že mi bude strašně zle, ale ono nic? Zajímavé. Poobědě jsem se vydala do centra poslat potvrzení o studiu domů do Čech a vyzvednout ten topinkovač konečně. Zároveň jsem si prošla knihkupectví a obchody.
Domů jsem přišla ještě se čtyřmi lahvemi Staropramenu z Tesca tady. Po chvíli přišly ještě holky se zásobama na večer kdy pořádáme beer pong, protože jsme už vážně poslední byt, který neměl párty. Holky přinesly 16 plechovek nějakého levného piva a 24 pytlíčků brambůrků.
Teď se tak nějak připravujeme a hlavně připravujeme náš byt na "kolaudační párty". Zamykáme jídlo.


Jsou britské libry a skotské libry. Poprvé vidím ty skotské.

Všimněte si toho kurzu GBP - CZK druhý řádek odspodu.

Kdyby ten deštník (uprostřed) nebyl tak drahý ... stál asi 20 liber (mění barvu údajně)

Tohle je strašně britské. 

Dnešní oběd. Paradoxně krevetový sendvič byl ten nejlevnější tam.


xx

No comments:

Post a Comment