Wednesday 15 July 2015

Update

No.. takže... to blogování mi za ten rok teda moc nevydrželo, ALE. Našla jsem pořádné téma, o kterém se podle mého dá psát dost.

22. srpna se stěhuji do Skotska, kde budu studovat vysokou školu!





Strašně se mi líbí, jak jsem vloni psala, že prožívám existenční krizi, že vůbec nevím co se mnou bude, ale najednou mám takhle určený směr.
Co vám budu povídat, maturitní ročník byl krušnej i když teď když se na to podívám s odstupem, tak se to přežít dalo; maturitu jsem zvládla na požadovanej průměr, přestože jsem v to vůbec ani nedoufala a na českou vysokou školu jsem se taky dostala, sice nevím jakým zázrakem, protože třetinu testu jsem natipovala, a ve finále jsem se musela i rozhodovat. Sice jsem hodně váhala nad oběma možnostma, protože každá ta možnost měla nějaký pro i proti, ale ve finále už jsem stoprocentně rozhodnutá pro to Skotsko.
Dopis o (podmínečném - maturita na průměr 2.0 a lépe) přijetí mám sice doma už asi od března, pravděpodobné nepodmínečné přijetí tuším od maturity a oficiální vyjádření o přijetí mám v emailu už měsíc, ale teprve druhej červencovej tejden jsem se rozhodla na pevno vlastně i tím, že jsem to uveřejnila na sociálních sítích a potvrdila si smlouvu o ubytování tam.

A kam že to vlastně letím? Do Edinburghu letím, ale dále pokračuji do městečka Stirling na University of Stirling a na super obor Digital Media - bakalářský čtyřletý Honours obor (neptejte se mě co to přesně znamená, sama se to snažim pochopit).

Btw chtěla jsem tuhle celou svoji kapitolku pojmout jakože youtubersky, ale potom co mi došlo, že Windows Movie Maker dělá z Full HD videa absolutní shithole, tak jsem se na to radši vykašlala.

xx 

No comments:

Post a Comment