Saturday 2 April 2016

Hiking

Minulý týden jsem se nějakým způsobem překonala a během tří dnů jsem dvakrát vyšla na nějaký kopec. V pátek po škole jsem si umanula, že vyšplhám na kopec Gowan Hill nad kolejí. Takhle, ono se tam dá vyjít asi za 2 minuty, takže nic přeborného. Každopádně i tak to byl krásný zážitek. Sice foukalo a byla špatná viditelnost, ale viděla jsem město jako na dlani a potkala jsem spoustu narcisek, ty tady mimochodem teď kvetou jako plevel. Vážně.







Dva dny na to jsme se s kamarádem rozhodli, že když je tak pěkně (a byl to také první jarní den!), že bychom mohli vylézt na nejvyšší (a nejbližší) vrchol v okolí - Dumyat Hill. Pro představu, Stirling má průměrnou nadmořskou výšku 24 m. n. m. a Dumyat Hill 418 m. n. m. Nahoru jsme šplhali asi dvě hodiny, ale jinak se šlo nádherně a bylo i teplo (šla jsem v tričku). Nahoře (na hoře) na nás čekal nádherný výhled na celé město a i na skotskou vysočinu. Moc dlouho jsme tam ale nepobyli. Dali jsme si rychlou svačinu a zdrhali jsme dolů, strašně tam foukalo a byla tam zima. Zpátky jsme šli trošku jinou cestou než jsme přišli a minuli jsme starý hřbitov v Logie (vedle univerzitního kampusu), kam bych v noci nešla i kdyby mi zaplatili miliony, ten hřbitov měl i taková ty typická vrata, která tak strašidelně vrzají. Prošli jsme si zadem kampusu, kde jsem předtím nikdy nebyla a teď nechápu proč, protože až teď mi došlo, jak velký ten kampus ve skutečnosti je! Navíc zapadlo slunce a naskytla se nám nádherná podívaná; už se těším až bude takový květen, bude pořádné teplo a budeme trávit teplé podvečery u jezera.







Vysmátá G jako obvykle.

Airthrey Castle na kampusu.


Kampus.
xx

No comments:

Post a Comment